Moció per reclamar a la banca un servei i atenció adequades, especialment aquells que no poden accedir a les gestions online.

Publicat per Fem Sant Andreu el

Fem Sant Andreu conjuntament amb la Marea Pensionista de Sant Andreu de la Barca, registre una moció perquè en el plenari municipal de gener es debati i aprovi, instar a les entitats bancàries un servei i atenció adecuades pels usuaris, en especial de la gent gran que no pot accedir a gestions on-line.

Hi ha gent gran, o no tan gran, que té dificultats per poder fer tramits telematics, al caixer electronic o de fer front al llenguatge burocràtic de les màquines sense la presència d’una persona que l’assessori a entendre què se li demana, com pot contestar-ho i quina informació li requereix el sistema informàtic. Tot i que els tràmits online són el futur, encara hi ha una part important de la població afectada per la bretxa digital. Solicitem cercar respostes per a resoldre aquesta situació, i l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca com les altres administracions, han de vetllar pels ciutadans que se senten indefensos davant una banca sense escrúpols.

Seguidament la moció que ha registrat Fem Sant Andreu conjuntmanet amb la Marea Pensionista de Sant Andreu. En la segona plana trobareu els punts d’acord.

Moció_Serveis Usuaris Entitats Bancàries (Marea Pensionista)

1 comentari

Montserrat · 16 de gener de 2021 a les 13:57

Plenament d’acord ! I gràcies!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Atenció: aquest lloc web utilitza cookies (galetes), tant pròpies com de tercers, per a recopilar informació estadística de la vostra navegació, així com per a oferir-vos un servei personalitzat. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús., Més .plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies